ERRATA

by ORBIS Editors

If in a thick quarterly journal the occasional typo or minor factual error may be considered "par for the course," then committing two major howlers in succession is surely a "double bogey."

First, the editor's column in *Orbis* 45:2 (Spring 2001), page 166, referred to a "five-year campaign led by William Kristol, Kagan's other son Robert, and their colleagues at *The National Interest.*..." This was an error not only because Kristol and Kagan's colleagues are in fact at *The Weekly Standard*, not *The National Interest*, but because the latter journal, edited by Owen Harries, published numerous articles over that period critical of the foreign policy agenda promoted by Kristol and Kagan. We apologize to all parties for this acutely embarrassing blunder.

PII S0030-4387(01)00091-6 Refers to: S0030-4387(01)00084-9

Secondly, in Christina D. Burnett's article, "The Case for Puerto Rican Decolonization," in *Orbis* 45:3 (Summer 2001), page 433, our staff inadvertently introduced into her second footnote a flagrant misidentification of one of the authors she cited. Rubén Berríos Martínez, far from being an autonomist, is in fact the leading spokesperson for Puerto Rican independence. We deeply regret this mistake, which all parties familiar with Puerto Rican affairs will know at once could not have been made by Ms. Burnett. We ask Mr. Berríos and Ms. Burnett to accept our apologies.

PII S0030-4387(01)00090-4 Refers to: S0030-4387(01)00066-7